Temu’nun 2022’de ABD pazarına girdikten sonra yakaladığı grafik, Amazon’un düşük fiyat stratejisine yönelmesinde tesirli oldu. Çarşamba günü tanıtımı yapılan Amazon Haul, 20 doların altında kalan ve çeşitli kategorilerde geniş bir eser gamı sunan bir mağaza olarak tasarlandı. Mağazanın teslimat mühletleri Amazon Prime’dan farklı olarak daha uzun, çoklukla bir haftayı buluyor.
Dünya’nın haberine nazaran yeni platform, başta Çin merkezli tanınan e-ticaret platformu Temu olmak üzere TikTok Shop ve Shein üzere düşük fiyat stratejisiyle öne çıkan rakiplere güçlü bir cevap niteliğinde.
Amazon Haul’un bu gayesi gerçekleştirip gerçekleştiremeyeceği merak konusu olurken, Amazon’un genç ve bütçe dostu tüketiciler için geliştirdiği bu platformun Temu ve başka rakiplere karşı rekabet gücünü artırması bekleniyor.
(ALINTI)